Σιγά τα αυγά

04 Μαΐου 2021

Σας έχουν περισσέψει Πασχαλινά αυγά και δεν ξέρετε τι να τα κάνετε; 
Ακολουθήσετε απλά μια από τις πιο κάτω δημιουργικές συνταγές με πρωταγωνιστές τα βραστά αυγά… που τα σπάνε! 

 
Μερακλίδικα αυγά τουρσί
 
Εκτέλεση: 


1.      Αφαιρέστε τα τσόφλια και βάλτε τα αυγά σ’ ένα βάζο προσθέτοντας μέσα αρωματικά που σας αρέσουν (όπως ρίγανη, δεντρολίβανο, πιπέρι, κ.α.).  
2.      Γεμίστε το βάζο με κόκκινο ξύδι ώστε να καλύπτει τα αυγά.
3.      Κλείστε το βάζο καλά και αφήστε το στο ψυγείο για 1 βδομάδα.
4.      Μετά το πέρασμα της βδομάδας μπορείτε να απολαύσετε τα αυγά τουρσί που ετοιμάσατε ολόχρονα (και σαν τέλειο συνοδευτικό με το ουζάκι σας).

 

Δροσιστική, κρύα πατατοσαλάτα
 
Εκτέλεση: 


1.      Βράστε μερικές πατάτες (μέχρι να μαλακώσουν).
2.      Κόψτε μπόλικο μαρούλι, λίγο φρέσκο κρεμμυδάκι, μαϊντανό και τα αυγά σας μέσα σ’ ένα μπολ.
3.      Κόψτε και προσθέστε τις βραστές πατάτες.
4.      Προσθέστε λίγη μαγιονέζα, λίγο ελαιόλαδο και αλατοπίπερο και τοποθετείστε στο ψυγείο για 1-2 ώρες προτού σερβίρετε.


 
Σκωτσέζικα παναρισμένα αυγά 
 
Εκτέλεση (για 8 παναρισμένα αυγά): 


1.      Μπλεντάρετε 300γρ. λουκάνικο μαζί με 300γρ. κιμά μοσχαρίσιο, λίγο μαϊντανό και φασκόμηλο. 
2.      Χτυπήστε ελαφρώς 2 (ωμά) αυγά σε ένα μπολ.
3.      Πανάρετε τα βραστά σας αυγά, περνώντας το καθένα πρώτα από αλεύρι. Στη συνέχεια καλύψτε τα ομοιόμορφα με το μίγμα κιμά που ετοιμάσατε, περάστε ξανά κάθε αυγό από το αλεύρι, τινάξετε και βουτήξτε τα στο μπολ με τα χτυπημένα αυγά. Τέλος περάστε τα από τη φρυγανιά (ή πάνκο) ώστε να καλυφθεί τελείως η επιφάνειά τους και τηγανίστε για 5 λεπτά από όλες τις πλευρές.
4.      Προτού σερβίρετε αφήστε τα να στραγγίσουνε σ’ ένα χαρτί κουζίνας.


 
Γεμιστά αυγά 
 
Εκτέλεση: 


1.      Κόψτε τα αυγά στη μέση και αφαιρέστε τους κρόκους.
2.      Ρίξτε τους κρόκους σ’ ένα μπολ και πολτοποιήστε τους χρησιμοποιώντας ένα πιρούνι. Προσθέστε λίγη μαγιονέζα, ζάχαρη, ξύδι, αλάτι, κρεμμύδι και λίγο τσίλι (αν θέλετε) και ανακατέψτε όλα τα υλικά καλά μαζί.
3.      Γεμίστε τα ασπράδια με το μείγμα και ρίξτε από πάνω λίγη πάπρικα. Σκέτη απόλαυση για ορεκτικό ή σνακ!


 

Ζουμερό ρολό γεμιστό
 
Εκτέλεση: 
 
1.      Αναμείξτε 1 κιλό κιμά μοσχαρίσιο με 200γρ. ψίχα ψωμιού, 1 μικρό ματσάκι μαϊντανό (κομμένο) 1 κρεμμύδι και 1 σκελίδα σκόρδο (τριμμένα), ρίγανη, θυμάρι, μπαχάρι, αλατοπίπερο και 3 κουταλιές ελαιόλαδο, σε ένα μεγάλο μπολ. Ζυμώστε καλά για 5 λεπτά.
2.      Μεταφέρετε το μίγμα σας σε ένα χαρτί ψησίματος και φτιάξτε ένα ορθογώνιο (30εκ x 22εκ). Τοποθετήστε 5 βραστά αυγά στη μέση και με τη βοήθεια του χαρτιού σχηματίστε το ρολό!
3.      Βάλτε το μείγμα προσεκτικά στο ταψί με το χαρτί και μετά αφαιρέστε το.
4.      Προσθέστε νερό ίσα που να σκεπάζει τον πάτο του ταψιού και ψήστε το ρολό στους 180 °C.
5.      Αναμίξτε 1 ντομάτα με το χυμό της με λίγο νερό και περιχύστε το ρολό.
6.      Ψήστε για μία ώρα περίπου και σερβίρετε. 
 


Wrap μαρουλιού
  
Εκτέλεση: 


1.       Πλύντε καλά μερικά φύλλα μαρουλιού.
2.       Πάρτε 4 βραστά αυγά και πολτοποιήστε τα μέσα σ’ ένα μπολ χρησιμοποιώντας πιρούνι. Προσθέστε λίγη μαγιονέζα, αλάτι, πιπέρι, τριμμένο καρότο και σχοινόπρασο.
3.       Απλώστε το μείγμα μέσα στα φύλλα. Προσθέστε λίγο κομμένο αβοκάντο και κόκκινο κραμπί.
4.       Τυλίξτε όλα τα υλικά μαζί προσεκτικά στα φύλλα του μαρουλιού. 
5.       Τώρα έχετε στα χέρια σας ένα γευστικό και υγιεινό wrap χωρίς τους περιττούς υδατάνθρακες της πίττας!    

facebook.png instagram.png twitter.png linkedin.png

Συνταγές και Συμβουλές