1o Δημοτικό Σχολείο Προδρόμου
Ανάγκες Σχολείου: Στεγασμένοι Χώροι στην αυλή, κλιματιστικά για αίθουσα εκδηλώσεων. ...περισσότερα

"Το σχολείο μας έχει ανάγκη από στεγασμένους χώρους. Δυστυχώς υπάρχει μόνο ένα κιόσκι για 10 άτομα σε σχολείο με 230 μαθητές, οι οποίοι παίζουν στους 40 βαθμούς το καλοκαίρι και το χειμώνα περιορίζονται στις τάξεις λόγω βροχών. Επίσης η αίθουσα εκδηλώσεων δεν έχει κλιματιστικά ούτε καν ανεμιστήρες."  

...λιγότερα
2o Δημοτικά Σχολεία Δροσιάς Κ.Α' & Κ.Β' - "Μιχαλάκης Παρίδης"
Ανάγκες Σχολείου: Διαδραστικοί Πίνακες και Βιντεοπροβολείς ...περισσότερα

"To ποσό που θα δοθεί ως βραβείο μέσα από το πρόγραμμα METRO Better Schools,  φιλοδοξούμε να το διαθέσουμε αποκλειστικά για αγορά εξοπλισμού, ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ και ΒΙΝΤΕΟΠΡΟΒΟΛΕΩΝ, για τις αίθουσες διδασκαλίας των Σχολείων μας. Ο εξοπλισμός αυτός θα ενισχύσει και θα υποβοηθήσει την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς αλλάζει τον τρόπο διδασκαλίας προσφέροντας αποτελεσματικότερη διδασκαλία και καλύτερη εκμάθηση, συμβάλλοντας έτσι στην βελτίωση  των  επιδόσεων των παιδιών μας, που εϊναι το ζητούμενο για εμάς τους γονείς!"

...λιγότερα
1o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Μάρωνα
Ανάγκες Σχολείου: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
2o Δ’ Δημοτικό Σχολείο Λακατάμειας Αγίου Νεοφύτου
Ανάγκες Σχολείου: Αναβάθμιση ηχητικού συστήματος για σχολικές γιορτές χώρος πρασίνου
1o Παλουριώτισσας Γ’ Δημοτικό Σχολείο
Ανάγκες Σχολείου: Σκέπαστρο στην αυλή, διαδραστικοί πίνακες, ηλεκτρονικοί υπολογιστές και παιχνίδια
2o Στ’ Δημοτικό Σχολείο Αγλαντζιάς
Ανάγκες Σχολείου: Νέοι υδροστάτες για πόσιμο νερό στην αυλή, κουρτίνες συσκότισης για αίθουσες με διαδραστικούς πίνακες ...περισσότερα

"Ο Σύνδεσμος μας για φέτος έχει θέσει ως πρώτιστο στόχο την αντικατάσταση των δύο υδροστατών που υπάρχουν στην αυλή του σχολείου. Οι συγκεκριμένοι υδροστάτες είναι πεπαλαιωμένοι, περίπου 25 ετών μαρμάρινοι. Το μάρμαρό έχει καταστραφεί με την πάροδο του χρόνου κυρίως όμως έχουν φθαρεί οι σωλήνες και οι βρύσες. Περαιτέρω ο ένας εκ των δύο υδροστατών βρίσκεται στην μέση της αυλής χωρίς σκέπαστρο για σκίαση. Και τα δύο πιο πάνω ενέχουν κινδύνους για την υγεία των παιδιών. Σημειώνουμε δε πως και οι δύο υδροστάτες βρίσκονται σε κεντρικά σημεία της αυλής θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των παιδιών που τρέχουν τα διαλείμματα. Ο Σύνδεσμος μας επιθυμεί να αντικαταστήσει τους δύο υδροστάτες με δύο νέους μοντέρνους stainless steel οι οποίοι θα τοποθετηθούν σε ασφαλή σημεία στην αυλή, θα διαθέτουν ψύξη και φίλτρα καθαρισμού του νερού.

Το σχολείο μας, διαθέτει διαδραστικούς πίνακες σε όλες τις αίθουσες διδασκαλίας τους οποίους τοποθέτησε ο Σύνδεσμός μας. Η απόδοση τους όμως δυστυχώς δεν είναι η βέλτιστη λόγω κακής συσκότισης των αιθουσών καθότι οι κουρτίνες που υπάρχουν δεν είναι κατάλληλες. Ως εκ τούτου ο Σύνδεσμος μας έχει ήδη προχωρήσει από πέρσι σε αντικατάσταση των παλαιών κουρτινών με κουρτίνες συσκότισης σε τέσσερις αίθουσες. Προτίθεται, εάν βρεθούν και τα ανάλογα κονδύλια, να προχωρήσει σε αντικατάσταση των κουρτινών σε ακόμα εφτά αίθουσες που υπάρχει σοβαρό πρόβλημα."

...λιγότερα
3o Στ’ Δημοτικό Σχολείο Λακατάμιας Αγίου Στυλιανού
Ανάγκες Σχολείου: Διαδραστικοί Πίνακες
1o KZ Δημοτικό Σχολείο Τιμίου Προδρόμου - Μέσα Γειτονιάς
Ανάγκες Σχολείου: Διαδραστικοί Πίνακες ...περισσότερα

"Λόγω της οικονομικής συγκυρίας καθιστούν αναγκαία τη δική μας πρωτοβουλία και εθελοντική προσφορά μέσα από την Δράση μας ως Σύνδεσμος Γονέων.

Με την δική σας πρωτότυπη πρωτοβουλία εάν φανούμε τυχεροί, θα μπορέσουμε επιτελούς να ενισχύσουμε το σχολείο μας με τους πολυπόθητους διαδραστικούς πίνακες που τους έχουμε τόσο ανάγκη."

...λιγότερα
1o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Σπυρίδωνα
Ανάγκες Σχολείου: κουκλοθέατρο, θεατρικές στολές, Η/Υ, παιχνίδια κ.λ.π ...περισσότερα

"Σε περίπτωση που λάβουμε την επιχορήγηση σας, θα θέλαμε να εξοπλίσουμε το σχολείο μας με τα πιο κάτω πράγματα που αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν και που θα βοηθούσαν στην καλλιέργεια μιας κουλτούρας μάθησης.

  • Με ένα κουκλοθέατρο και φιγούρες κουκλοθεάτρου, το οποίο θα μπορούν τα παιδιά να χρησιμοποιούν στα μαθήματα τους.
  • Θεατρικές στολές για τις παραστάσεις μας, λόγω του ότι το βεστιάριο του σχολείου μας είναι αρκετά φτωχικό.
  • Να αγοραστούν τα απαραίτητα για να διαμορφωθεί μια αίθουσα σε Αγωγή Ζωής (π.χ χαλί, μαξιλάρια κτλ).
  • Να αγοραστούν βιβλία για τις βιβλιοθήκες τάξεων ή ακόμη να διαμορφωθεί μια αίθουσα σε αίθουσα βιβλιοθήκης, κάτι που λείπει από το σχολείο μας.
  • Να αγοραστούν παιχνίδια διαλείμματος (π.χ επιδαπέδια, ποδοσφαιράκια κτλ.) για την καλύτερη αξιοποίηση του διαλείμματος για την επίλυση συγκρούσεων που παρατηρούνται.
  • Να αγοραστεί ένα κλιματιστικό για την αίθουσα των Η/Υ, ένας προβολέας και ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής που έχει καταστραφεί. "
...λιγότερα
3o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη
Ανάγκες Σχολείου: Διαδραστικοί Πίνακες, Ηλεκτρονικοί υπολογιστές
2o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Βασιλείου Στροβόλου
Ανάγκες Σχολείου: Αντιπλημμυρικά Έργα + Αγορά Παιχνιδιών
Α’ Δημοτικό Σχολείο Λακατάμειας, Αγίου Νικολάου και Αγίας Παρασκευής
Ανάγκες Σχολείου: Στέγαση Διαδρόμων ...περισσότερα

"Το Α΄ Δημοτικό Σχολείο Λακατάμειας αποτελείται από τρία ανεξάρτητα μεταξύ τους κτίρια.  Στο Α΄ και στο Β΄ κτίριο είναι οι αίθουσες διδασκαλίας.   Στο Γ΄ κτίριο στεγάζονται το κυλικείο, η αίθουσα πολλαπλής χρήσης και οι τουαλέτες του Α΄ κτιρίου. Κατά τις βροχερές μέρες η μετακίνηση των παιδιών από τις αίθουσες διδασκαλίας προς το κτίριο Γ΄ (για φυσική αγωγή στην κλειστή αίθουσα, για να ψωνίσουν από το κυλικείο και για να πάνε τουαλέτα τα παιδιά του Α΄ κτιρίου) είναι δύσκολη και επικίνδυνη για την ασφάλειά τους. Επίσης, όμοιο και μεγαλύτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν τα παιδιά της Ειδικής Μονάδας (παιδιά ΑμεΑ) κατά τη μετακίνησή τους από την αίθουσα της Ειδικής Μονάδας προς το υπόλοιπο σχολείο. Ως εκ τούτου, υπάρχει ανάγκη να κατασκευαστούν δύο στεγασμένοι διάδρομοι που θα ενώνουν τα τρία κτίρια μεταξύ τους και τα 345 παιδιά του σχολείου θα μπορούν να μετακινούνται από και προς όλα τα κτίρια με ασφάλεια."

...λιγότερα
2o Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Γερμασόγειας
Ανάγκες Σχολείου: Στέγαστρο, παγκάκια, διαδραστικοί πίνακες ...περισσότερα

"Το σχολείο μας λόγω του ότι είναι σχετικά καινούριο κτήριο έχει αρκετές ανάγκες. Αυτές αφορούν είτε κτιριακές (π.χ.στέγαστρα, παγκάκια), είτε εξοπλισμού (π.χ. διαδραστικοί πίνακες). Αν και ο Σύνδεσμος γονέων κατέβαλε πολλές προσπάθειες να καλύψει προηγούμενες ανάγκες του σχολείου, ζητάμε τώρα τη δική σας συμβολή. Θα ήταν πολύ χρήσιμα μερικά παγκάκια για να τοποθετηθούν γύρω στο γήπεδο και σε άλλα σημεία στην αυλή."

...λιγότερα
3o A’ Δημοτικό Σχολείο Παλουριώτισσας
Ανάγκες Σχολείου: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές, Διαδραστικός Πίνακας ...περισσότερα

"Στο σχολείο μας φοιτούν πολλά αλλόγλωσσα παιδιά από φτωχές οικογένειες. Η εκμάθηση των ελληνικών γίνεται πιο εύκολη και ευχάριστη με τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή με ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα. Ιδανικό θα ήταν για μας αν το σχολείο μας εφοδιαζόταν με 6 ηλεκτρονικούς υπολογιστές και ένα διαδραστικό πίνακα."

...λιγότερα
Αγλαντζιάς Γ’ Δημοτικό Σχολείο
Ανάγκες Σχολείου: Ξύλινο Στέγαστρο στην αυλή, βάψιμο/μπογιάτισμα αιθουσών, ξύλινα παγκάκια
3o Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουτταγιάκας
Ανάγκες Σχολείου: Διαδραστικοί πίνακες, εκπαιδευτικά παιχνίδια
Στ’ Δημοτικό Σχολείο Αγίου Νικολάου
Ανάγκες Σχολείου: Διαδραστικοί πίνακες ...περισσότερα

"Το σχολείο μας έχει ανάγκη απο διαδραστικούς πίνακες τύπου TOUCH. Οι διαδραστικοί πίνακες είναι ένα καλό εργαλείο για μάθηση κυρίως για παιδιά τα οποία προέρχονται από άλλες χώρες. Το σχολείο μας είναι πολυπολιτισμικό και φοιτούν παιδιά από αρκετές χώρες τα οποία δυσκολεύονται με την Ελληνική γλώσσα. Επίσης, όλα τα παιδιά στη τάξη αλλόγλωσα και μη, θα επωφεληθούν με τους πίνακες αυτούς επειδή θα έχουν την ευκαιρία να έχουν περισσότερη επαφή με εικόνες και μέσω από αυτές να γίνεται και η μάθηση πιο αποτελεσματικά." 

...λιγότερα
1o Δημοτικό Σχολείο Σωτήρας Β΄
Ανάγκες Σχολείου: Εξοπλισμός Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας ...περισσότερα

"Οι Τ.Π.Ε. (Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας) μπορούν να δώσουν στον εκπαιδευτικό τα απαραίτητα εφόδια, ώστε να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του σύγχρονου σχολείου.

Για τον λόγο αυτό το σχολείο μας συμμετέχει κατά τη φετινή σχολική χρονιά στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ του Π.Ι.Κ  Καινοτόμα Σχολεία και Εκπαιδευτικοί πυρήνες το οποίο στοχεύει στην αξιοποίηση των  Τ.Π.Ε  στη σχολική μονάδα και την ενσωμάτωση τους στη μαθησιακή διαδικασία μέσα από μια ποικιλία  καινοτόμων προσεγγίσεων διδασκαλίας και μάθησης .

Το σχολείο μας υπάρχει εργαστήριο υπολογιστών με σύγχρονη υποδομή και δικτύωση και έντεκα υπολογιστές.

Επιθυμούμε οι μαθητές να έχουν πρόσβαση σε μια σειρά από ψηφιακές συσκευές διαθέσιμες προς χρήση, οι οποίες να ικανοποιούν τις τεχνολογικές εξελίξεις όχι για χάρη της τεχνολογίας αλλά για να βελτιώσουν τα μαθησιακά αποτελέσματα των μαθητών. Θεωρούμε ότι η τεχνολογία μπορεί να ανταποκριθεί στις ατομικές ανάγκες των μαθητών και να τους τραβήξει του ενδιαφέρον.

Μέσα στα άμεσά μας πλάνα, λοιπόν, είναι να επικεντρωθούμε στον τομέα «Διδασκαλία & Μάθηση» μέσω της χρήσης φορητών υπολογιστών σε  "minimal" γραμμή (tablets pc) κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας των διάφορων γνωστικών αντικειμένων. Υπάρχουν πάμπολλες εκπαιδευτικές εφαρμογές τις οποίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι μαθητές ειδικά στα Μαθηματικά και στα Αγγλικά. Αυτό έχει ως στόχο τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας με βάση τις ανάγκες των μαθητών. Η χρήση των τάμπλετς (φορητές ταμπλέτες) παρέχει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να αξιοποιήσουν και να ενσωματώσουν στην εκπαιδευτική διαδικασία του εργαλείου miracast wi-fi Displaying (dongle) /VR Cardboard καθώς και των VR cases 3D Glasses. Πιο συγκεκριμένα, ο δάσκαλος μπορεί να μοιραστεί ταυτόχρονα σε πολλές οθόνες το ίδιο ψηφιακό υλικό. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να εργαστούν ομαδικά  στο ίδιο κείμενο, ή στην ίδια εικόνα. Επιπλέον παρέχονται και άλλες δυνατότητες. Μέσω των πιο πάνω συσκευών οι μαθητές θα είναι σε θέση να κάνουν εικονικά ταξίδια χωρίς να εγκαταλείψουν την τάξη από την Ανταρκτική μέχρι το διάστημα.

Παράλληλα λόγω του ότι έχουμε υπολογιστές σε κάθε τάξη θεωρούμε ότι  ένα πολύ αξιόλογο εργαλείο είναι τα ακουστικά για την ακρόαση μέσω υπολογιστών διάφορων παραμυθιών για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας εδικά για παιδιά που δυσκολεύονται στην ανάγνωση.

Ταυτόχρονα χρειαζόμαστε και ένα διαδραστικό πίνακα και ένα ψηφιακό προβολέα στην αίθουσα Η.Υ., που φέτος λειτουργεί ως τάξη ολόχρονα, για την καλύτερη διεξαγωγή των διαφόρων μαθημάτων. Στη συγκεκριμένη τάξη ως μέρος του προγράμματος Καινοτόμων σχολείων, θα χρησιμοποιηθεί το πρόγραμμα Google class και το E-pals.

‘Ένας από τους στόχους των τελευταίων χρόνων για το σχολείο μας είναι και η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας. Ζητούμε όπως εμπλουτιστούν οι βιβλιοθήκες των τάξεων του σχολείου μας με καινούρια παιδικά βιβλία."

...λιγότερα
Δημοτικό Σχολείο Καμάρων
Ανάγκες Σχολείου: Επιδιόρθωση και αναβάθμιση εξωτερικού αθλητικού γηπέδου. ...περισσότερα

"Επιθυμούμε όπως καλυφθεί το υφιστάμενο δάπεδο καλαθόσφαιρας με ειδικό επίστρωμα δαπέδου για εξωτερικούς αθλητικούς χώρους. Το καινούριο δάπεδο θα φέρει γραμμές για διάφορα άλλα αθλήματα όπως βόλλευ, φούτσαλ, χαντμπολ και φυσικά μπάσκετ. Παράλληλα χρειάζονται επιδιόρθωση και οι μπασκέτες. Ευελπιστούμε σε καλύτερες συνθήκες εξωτερικού παιχνιδιού για τα παιδιά μας."

...λιγότερα
3o Δημοτικό Σχολείο Κωνσταντινουπόλεως
Ανάγκες Σχολείου: Ενδοσχολική Τηλεφωνική Επικοινωνία, Διαδραστικοί Πίνακες
3o Δημοτικό Σχολείο Αρχαγγέλου Στρόβολος
Ανάγκες Σχολείου: Εγκατάσταση συστημάτων κλιματισμού στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου
2o Γ’ Δημοτικό Παραλιμνίου
Ανάγκες Σχολείου: Αναβάθμιση γηπέδων αθλοπαιδιών, νέος εξωτερικός χώρος πολλαπλών δραστηριοτήτων, σύστημα κλιματισμού ...περισσότερα

"Ως Σύνδεσμος Γονέων και Κηδεμόνων του Γ’ Δημοτικού Σχολείου Παραλιμνίου, στο πλαίσιο της διαρκούς στήριξης και προαγωγής του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου μας και σε συνεργασία πάντοτε με τη Διεύθυνση του σχολείου και τις αρμόδιες υπηρεσίες, για το τρέχον σχολικό έτος αποφασίσαμε όπως:

1) αναβαθμίσουμε τα τρία υφιστάμενα γήπεδα αθλοπαιδιών με επίστρωση αντικραδασμικού υλικού, πιστοποιημένου και εγκεκριμένου από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού

2) κατασκευάσουμε ένα νέο εξωτερικό χώρο πολλαπλών δραστηριοτήτων διαστάσεων περίπου 20m x 25m, χρησιμοποιώντας υλικά δαπέδου εξωτερικών χώρων, πιστοποιημένα και εγκεκριμένα από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού, στη θέση του ενιαίου χώρου αυλής, ο οποίος φέρει πουρόχωμα στην παρούσα φάση και

3) τοποθετήσουμε σύστημα κλιματισμού εντός της αίθουσας εκδηλώσεων για να αντιμετωπιστεί η αφόρητη ζέστη που επικρατεί στις διάφορες εκδηλώσεις του σχολείου στην αρχή και στο τέλος του σχολικού έτους."

...λιγότερα
3o Δημοτικό Σχολείο Γ’ Δερύνειας
Ανάγκες Σχολείου: Βιντεοπροβολείς, ομαδικά παιχνίδια εσωτερικού χώρου, λεξικά και λογοτεχνικά βιβλία για βιβλιοθήκη
Δημοτικό Σχολείο Σωτήρος
Ανάγκες Σχολείου: Βιντεοπροβολείς και διαδραστικοί Πίνακες ...περισσότερα

"Το Δημοτικό Σχολείο  Σωτήρος  Λάρνακας  βρίσκεται στο κέντρο της Λάρνακας και σ’αυτό φοιτούν 216 μαθητές που προέρχονται από 19 διαφορετικές χώρες, κατανεμημένοι σε 12 τμήματα. Το σχολείο μας έχει πολλές και βασικές ανάγκες. Ως Σύνδεσμος Γονέων  προσπαθούμε να στηρίξουμε όσο μπορούμε το σχολείο μας, όμως λόγω των οικονομικών δυσκολιών των οικογενειών των μαθητών τα έσοδα μας είναι περιορισμένα.

Αυτή τη στιγμή στο σχολείο μας υπάρχουν 3 τμήματα που δεν διαθέτουν ακόμα βιντεοπροβολέα, ενώ διαδραστικοί πίνακες υπάρχουν μόνο σε 3 από τις 12 αίθουσες διδασκαλίας.

Στόχος λοιπόν του Συνδέσμου Γονέων είναι, αν επιλεγεί το σχολείο μας, να εφοδιάσουμε τις αίθουσες διδασκαλίας με διαδραστικούς πίνακες και βιντεοπροβολείς, αφού όπως αντιλαμβανόμαστε, είναι πια απαραίτητο για την καλύτερη εκπαίδευσα των παιδιών μας." 

...λιγότερα
Δημοτικό Σχολείο Σταυρού
Ανάγκες Σχολείου: Διαδραστικοί Πίνακες, Η/Υ, βιντεοπροβολείς, ανεμιστήρες, παιχνίδια, παγκάκια
Δημοτικό Σχολείο Αποστόλου Λουκά
Ανάγκες Σχολείου: Διαμόρφωση χώρου αφιερωμένου στο περιβάλλον ...περισσότερα

"ΠΑΡΑΔΕΙΣΕΝΙΑ ΓΩΝΙΑ: Στο σχολικό χώρο του δημοτικού σχολείου Αποστόλου Λουκά υπάρχει ένα μικρό δασύλλιο διαστάσεων 30μ. Χ  30μ. Στόχος είναι η διαμόρφωση του χώρου αυτού ως μιας γωνιάς αφιερωμένης στο περιβάλλον και την προώθηση της φύσης της πατρίδας μας, που θα έχει ως σκοπούς αφενός μεν την ευχάριστη ενασχόληση των παιδιών κατά τα σχολικά διαλείμματα, αφετέρου δε, θα αποτελεί ένα εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς μας για την ενίσχυση των μαθημάτων που έχουν σχέση με την αγωγή των παιδιών και την περιβαλλοντική συνείδηση.

Στο χώρο θα δημιουργηθούν μικρές θεματικές γωνιές όπως, βοτανικός κήπος με βότανα της πατρίδας μας, ο «τοίχος της επαναχρησιμοποίησης» όπου θα δημιουργηθούν ανθώνες από υλικά που θα επαναχρησιμοποιήσουμε όπως παλιά λάστιχα, πλαστικά μπουκάλια, παλέτα κλπ, θα στηθεί ηλιακό ρολόι και μικρός μετεωρολογικός σταθμός για χρήση από τα παιδιά, θα στηθούν οι γωνιές της κομποστοποίησης και της ανακύκλωσης, θα δημιουργηθεί σε υφιστάμενο τοίχο, ο «τοίχος των δασών και της φύσης της Κύπρου» όπου θα αναδεικνύονται τα δάση και η φύση της πατρίδας μας και συνάμα θα μπορούν τα παιδιά να αναγράψουν διάφορες δασικές περιοχές που έχουν επισκεφθεί. Τέλος στα υφιστάμενα δέντρα του χώρου θα στηθούν φωλιές και ταΐστρες για τα πουλιά.

Για την υλοποίηση των πιο πάνω θα οριστεί ο μήνας εθελοντισμού και περιβάλλοντος (4 Κυριακές) όπου τα παιδιά, μαζί με τους γονείς και τους δασκάλους τους θα ολοκληρώσουν την ανάπλαση του χώρου. Θα προηγηθεί μερική επιχωμάτωση, τοποθέτηση δύο επιπλέον εκδρομικών τραπεζιών, εργασίες για τη δημιουργία του βοτανικού κήπου και των άλλων «γωνιών» που χρειάζονται υποδομή και δεντροφύτευση του χώρου. "

...λιγότερα
Δημοτικό Σχολείο Λακατάμειας Ζ΄ - Αγίου Παντελεήμονα
Ανάγκες Σχολείου: Δημιουργια κινητού εργαστηρίου ηλεκρονικών υπολογιστών ...περισσότερα

"Βασικό στοιχείο καινοτομίας των νέων αναλυτικών προγραμμάτων του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού είναι η ενσωμάτωση στη διδασκαλία ψηφιακών μέσων διδασκαλίας. Αυτή τη στιγμή το σχολείο μας διαθέτει ένα μόνο εργαστήριο Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν 18 τμήματα. Αυτό συνεπάγεται ότι και με τον βέλτιστο προγραμματισμό το κάθε τμήμα θα μπορούσε να αξιοποιήσει το μέγιστο δύο σχολικές ώρες το εργαστήριο εβδομαδιαία. Λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές περικοπές του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού, καθίσταται αναγκαία η ανάληψη πρωτοβουλιών από τον Σύνδεσμο ώστε να βελτιωθεί η υφιστάμενη κατάσταση. Με βάση τα πιο πάνω, ο Σύνδεσμος προτείνει τη δημιουργία ενός κινητού εργαστηρίου. Το εργαστήριο αυτό θα αποτελείται από 6 απτικές οθόνες (tablets/i-pads) και θα προσφέρει τις ακόλουθες δυνατότητες: (α) Το εργαστήριο θα μπορεί να μετακινηθεί σε οποιοδήποτε τμήμα του σχολείου με αποτέλεσμα να αποφεύγονται μετακινήσεις μαθητών. (β) Οι συσκευές θα φορτίζονται από πριν και έτσι δεν θα χρειάζεται ύπαρξη τροφοδοσίας την ώρα του μαθήματος. (γ) Θα υπάρχει πρόσβαση στο δίκτυο μέσω του ασύρματου δικτύου του σχολείου. (δ) Η ύπαρξη του εργαστηρίου θα λειτουργήσει ως κίνητρο στους εκπαιδευτικούς να ενσωματώσουν ψηφιακά μέσα στη διδασκαλία τους."

...λιγότερα
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Ανάγκες Σχολείου: Παιδότοπος για παιδιά ειδικής μονάδας ...περισσότερα

"Στόχος του Συνδέσμου Γονέων του Δημοτικού Σχολείου Αγίου Δημητρίου είναι η διαμόρφωση παιδότοπου στην αυλή με παιχνίδια κατάλληλα για τα παιδιά της ειδικής μονάδας που φοιτούν στο σχολείο καθώς και τοποθέτηση ειδικού δαπέδου."

...λιγότερα
Δημοτικό Σχολείο Δ’ Παραλιμνίου
Ανάγκες Σχολείου: Βάψιμο αιθουσών διδασκαλίας, Αγορά παιχνιδιών για ενίσχυση του οργανωμένου προγράμματος στα διαλείμματα
Ε’ Δημοτικό Σχολείο Αγλαντζιάς - Άκης Κλεάνθους
Ανάγκες Σχολείου: Κιόσκι, παιχνίδια, σκίαστρο, προστατευτικά σφουγγάρια για κολώνες γηπέδου, επιδιόρθωση στεγάστρου αερογέφυρας ...περισσότερα

"ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΙΟΣΚΙ / ΤΕΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
Υπάρχει ανάγκη για εγκατάσταση μιας μεγάλης τέντας (τύπου κιόσκι) στην αυλή του σχολείου που βρίσκεται μεταξύ Νηπιαγωγείου και Δημοτικού και θα εξυπηρετεί στη σκίαση μεγάλου πλακόστρωτου στο οποίο θα τοποθετηθούν παιγνίδια αυλής για τα παιδιά του σχολείου.

ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
Για το πιο πάνω έργο θα αγοραστούν συγκεκριμένα παιγνίδια.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΚΙΑΣΤΡΟΥ (ΕΙΔΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ) ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΤΑΞΗ.
Στην εν λόγω τάξη που βρίσκεται στον όροφο του σχολείου λόγω του προσανατολισμού της υπάρχει αφόρητη ζέστη.

ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΑ ΣΦΟYΓΓΑΡΙΑ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΚΟΛΩΝΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ & ΔΟΚΑΡΙΩΝ ΤΩΝ ΤΕΡΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ.
Για αποφυγή σοβαρών τραυματισμών των παιδιών από συγκρούσεις, επιβάλλεται η πιο πάνω επένδυση τόσο σε συγκεκριμένες κολώνες του σχολείου όσο και στα δοκάρια των τερμάτων που βρίσκονται στο γήπεδο του σχολείου.  

ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΤΕΓΑΣΤΡΟΥ ΑΕΡΟΓΕΦΥΡΑΣ (ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ) ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
Ανάγκη για επιδιόρθωση του στέγαστρου της αερογέφυρας της εισόδου που βρίσκεται στην οδό Εγνατίας του σχολείου έτσι ώστε να μην βρέχονται τα παιδιά τις βροχερές ημέρες όταν έρχονται στο σχολείο."

...λιγότερα
Δημοτικό Σχολείο Λακατάμιας Ε’ - Αγίου Ιωάννη Χρυσοστόμου
Ανάγκες Σχολείου: Διαδραστικοί πίνακες, Η/Υ, Blinds αιθουσών, κτίσιμο αποθηκευτικού χώρου, μουσικά όργανα, παιχνίδια φυσικής αγωγής ...περισσότερα

"Κύριες ανάγκες του σχολείου όσον αφορά τις κτιριακές ανάγκες και εξοπλισμό:

  1. Διαδραστικοί πίνακες σε αίθουσες διδασκαλίας
  2. Ηλεκτρονικοί υπολογιστές για εξοπλισμό του εργαστηρίου 
  3. Τοποθέτηση blinds για τα παράθυρα σε αίθουσες διδασκαλίας και στην αίθουσα εκδηλώσεων 
  4. Κατασκευή/κτίσιμο αποθηκευτικού χώρου
  5. Μουσικά όργανα για την ορχήστρα του σχολείου
  6. Παιχνίδια φυσικής αγωγής"
...λιγότερα
Δ' Δημοτικό Σχολείο Αγλαντζιάς
Ανάγκες Σχολείου: Το σχολείο μας χρειάζεται στέγαστρο για τα παιδιά για το διάλειμμα, μικροφωνική,αντικατάσταση 6 βιντεοπροβολέων και αντικατάσταση κουρτινών
Δημοτικό Σχολείο Λακατάμιας Γ΄ - Αγίου Γεωργίου
Ανάγκες Σχολείου: Παγκάκι – Κιόσκι Φιλίας, ηχητικό σύστημα, αντικατάσταση κουρτινών. ...περισσότερα

"Το παγκάκι-κιόσκι φιλίας θα αποτελέσει ένα χώρος συνεύρεσης των παιδιών του σχολείου μας για ανάπτυξη των σχέσεων και της επικοινωνίας μεταξύ τους. Το ηχητικό σύστημα του σχολείου εσωτερικά και εξωτερικά χρειάζεται αντικατάσταση λόγω του πολύ παλιού και προβληματικού συστήματος, ούτως ώστε να εμπλουτιστούν περισσότερο οι ενδοσχολικές δραστηριότητες.

Ακόμα είναι αναγκαία η αγορά και αντικατάσταση των κουρτινών στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου."

...λιγότερα
Δημοτικό Σχολείο Ανθούπολης
Ανάγκες Σχολείου: Στέγαστρο για προστασία από βροχή, βελτίωση γηπέδου ποδοσφαίρου ...περισσότερα

"Το σχολείο μας έχει ανάγκη την κατασκευή ενός στεγάστρου για την προστασία των παιδιών που επισκέπτονται τις τουαλέτες αφού ο χώρος αυτός δεν καλύπτεται και είναι επικίνδυνο λόγω ολισθηρότητας.  Επίσης η βελτίωση του γηπέδου ποδοσφαίρου είναι στα άμεσα σχέδια γιατί το γήπεδο είναι ακατάλληλο για χρήση." 

...λιγότερα
Β’ Δημοτικό Σχολείο Λακατάμιας
Ανάγκες Σχολείου: Στεγασμένος χώρος πρασίνου, αντικατάσταση βιντεοπροβολεών
Δημοτικό Σχολείο Σωτήρας Γ΄ (ΕΟΣ)
Ανάγκες Σχολείου: Πολυπαιχνίδι και δάπεδο ασφαλείας ...περισσότερα

"Το Δημοτικό Σχολείο Σωτήρας Γ΄ (ΕΟΣ) είναι ολοήμερο και τα παιδιά μένουν σ΄ αυτό μέχρι τις 4:00 μ.μ..

Επομένως χρειαζόμαστε εξοπλισμό για την υγιή και δημιουργική απασχόληση των παιδιών κατά τα διαλείμματα, κυρίως τα απογεύματα.  Γι΄ αυτό, σε περίπτωση που λάβουμε την επιχορήγηση από τις υπεραγορές METRO, θα αγοράσουμε ένα πολυπαιχνίδι καθώς και δάπεδο ασφαλείας, το οποίο θα τοποθετηθεί στην εσωτερική αυλή του σχολείου και σ΄ αυτό θα απασχολούνται τα παιδιά των μικρών τάξεων."

...λιγότερα
Δημοτικό Σχολείο Πεύκιος Γεωργιάδης
Ανάγκες Σχολείου: Δηµιουργία εργαστηρίου εκπαιδευτικής ροµποτικής και προγραµµατισµού ...περισσότερα

"Το Δηµοτικό Σχολείο «Πεύκιος Γεωργιάδης» ως το µοναδικό πρότυπο ολοήµερο σχολείο στην ευρύτερη περιοχή της Λευκωσίας, λειτουργεί στη βάση ενός πρωτοποριακού προγράµµατος που συνδυάζει τον κύκλο διδασκαλίας µαθηµάτων όπως ορίζεται από το υπουργείο Παιδείας και σειράς απογευµατινών δραστηριοτήτων/ενδιαφερόντων. Η πρότασή του Συν. Γονέων αφορά τη δηµιουργία εργαστηρίου εκπαιδευτικής ροµποτικής και προγραµµατισµού, µέσα στα πλαίσια του οποίου τα παιδιά όλων των τάξεων θα µπορούν να γνωρίσουν και να εµπλακούν στον ιδιαίτερα ελκυστικό και ενδιαφέροντα κόσµο της κατασκευής και του προγραµµατισµού των ροµπότ. Η ενασχόληση µε την εκπαιδευτική ροµποτική συνδυάζει το παιχνίδι µε τη µάθηση και συγκεκριµένα την ανάπτυξη ποικίλων, ανώτερου επιπέδου, ικανοτήτων και δεξιοτήτων µέσω της επιστηµονικής διερεύνησης. Μέσα από τη χρήση της ροµποτικής ως εργαλείο, οι χρήστες µαθαίνουν µέσω των κατασκευών. Δηµιουργούν διαδραστικά «αντικείµενα σκέψης» χρησιµοποιώντας υλικά από τον κόσµο της µηχανικής (µηχανές, αισθητήρες). Δίνεται η ευκαιρία στους µαθητές να έρθουν σε επαφή µε την πολύπλευρη διαδικασία της επίλυσης προβληµάτων και λήψης αποφάσεων, καλλιεργώντας ταυτόχρονα επιστηµονικές δεξιότητες, δεξιότητες συνεργατικής µάθησης και εξερεύνησης. Για τη λειτουργία του εργαστηρίου θα απαιτηθεί η αγορά εξειδικευµένων συστηµάτων/πακέτων µάθησης (όπως Bee Bots, Blue Bots, Robot-mouse, Lego WeDo I, Pro-Bot, mBots,meetEdison, Lego Mindstorms Ev3), όπως επίσης και η αγορά υπολογιστών/tablets για χρήση τους στα πλαίσια των µαθηµάτων."

...λιγότερα
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Τύχωνα
Ανάγκες Σχολείου: Βιντεοπροβολείς ...περισσότερα

"Το σχολείο μας έχει άμεση ανάγκη από βιντεοπροβολείς. Σε περίπτωση που λάβουμε επιχορήγηση, αυτή θα αξιοποιηθεί για την αγορά τους. Το κόστος τους είναι μεγάλο έτσι όποιο ποσό λάβουμε θα το αξιοποιήσουμε για αυτό το σκοπό."

...λιγότερα
Δημοτικό Σχολείο Καθαρής - Δημήτρη Λιπέρτη
Ανάγκες Σχολείου: Διαδραστικοί Πίνακες
Δημοτικό Σχολείο Αγίας Μαρίνας Στροβόλου
Ανάγκες Σχολείου: Φορητή Μικροφωνική και άλλος εξοπλισμός για εκδηλώσεις
Δημοτικό Σχολείο Α’ Δερύνειας
Ανάγκες Σχολείου: Στέγαστρο για πραγματοποίηση εκδηλώσεων τους βροχερούς μήνες, επιδιόρθωση ανωμαλιών στην αυλή του σχολείου
Δημοτικό Σχολείο Καλογερα
Ανάγκες Σχολείου: Διαδραστικοί πίνακες, παιχνίδια αυλής, βιβλία για ενίσχυση βιβλιοθήκης, βιντεοπροβολέας και παγκάκια.
Δημοτικό Σχολείο Β’ Παραλιμνίου
Ανάγκες Σχολείου: Παιχνίδια Δημιουργικής Απασχόλησης, Βιντεοπροβολείς
Δημοτικό Σχολείο Ποταμού Γερμασόγειας Β’
Ανάγκες Σχολείου: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Βιντεοπροβολείς
Δημοτικό Σχολείο Απ. Βαρνάβα
Ανάγκες Σχολείου: Βάψιμο και φιλοτέχνηση τοίχων, αγορά παιχνιδιών και βιβλίων, δεντροφύτευση και δημιουργία λαχανόκηπου
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Λαζάρου Β’
Ανάγκες Σχολείου: Διαδραστικοί Πίνακες, αυτόματο σύστημα ανοίγματος εισόδου για ασφάλεια μαθητών ...περισσότερα

"Αρχικά θα θέλαμε να προμηθεύσουμε το σχολείο μας με διαδραστικούς πίνακες γιατί αυτή τη στιγμή υπάρχει μόνο ένας στο σχολείο μας.

Με γνώμονα την ασφάλεια των παιδιών μας, έχουμε την ανάγκη τοποθέτησης αυτόματου συστήματος ανοίγματος στην κεντρική είσοδο του σχολείου. Σκοπός είναι ο έλεγχος έλευσης των επισκεπτών στο σχολείο μας. Μας εχει παραχωρηθεί σχετική άδεια από την σχολική εφορεία για εγκατάσταση τέτοιου συστήματος που θα ελέγχεται με θυροτηλέφωνο αλλά η κάλυψη της αξίας του είναι δύσκολη για μας."  

...λιγότερα
Δημοτικό Σχολείο Αγ. Κασσιανού
Ανάγκες Σχολείου: Εξωτερική κατασκευή που θα στεγάσει μετακινούμενη βιβλιοθήκη, λογοτεχνικά βιβλία, ηλεκτρονικοί υπολογιστές ...περισσότερα

"Το σχολείο μας λόγω έλλειψης χώρων, χρειάζεται ένα χώρο για να χαλαρώνουν τα παιδιά και να διαβάζουν λογοτεχνία. Θα ήταν καλό να χρησιμοποιηθούν κάποια μεγάλα δέντρα που βρίσκονται στην αυλή και να φτιαχτεί ένα δεντρόσπιτο- βιβλιόσπιτο, όπου θα στεγάσει μια μετακινούμενη βιβλιοθήκη. Επίσης χρειαζόμαστε και μία καλή συλλογή από παιδικά βιβλία. Επιπρόσθετα επειδή τα παιδιά έχουν πολλές σιωπηρές εργασίες, θα ήταν ωραία αν είχαμε μερικούς φορητούς υπολογιστές για να απασχολούνται τα παιδιά με δημιουργικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες."

...λιγότερα
Δημοτικό Σχολείο Δασούπολης Κ.A και Κ.Β’
Ανάγκες Σχολείου: Διαδραστικοί Πίνακες ...περισσότερα

"Στην εποχή της πληροφορίας και της επικοινωνίας η ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. (Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας) στη μαθησιακή διαδικασία καθίσταται αδήριτη ανάγκη.  Σήμερα που η Τεχνολογία αναπτύσσεται με ρυθμούς γεωμετρικής προόδου, σε περίπτωση που το σχολείο μας διακριθεί στη διαδικτυακή ψηφοφορία, το ποσό θα διατεθεί για τον εξοπλισμό των τριών (3) Στ΄ τάξεων  με διαδραστικούς πίνακες.

Το σχολείο μας συμμετέχει σε διάφορα Ευρωπαϊκά Εκπαιδευτικά Προγράμματα, όπως CLIL (Content and Language Integrated Learning) και eTwinning στα πλαίσια του οποίου επικοινωνούμε διαδικτυακά (εκπαιδευτικοί και παιδιά) με σχολεία της Ευρώπης  τόσο στην Κύπρο (Δημοτικό Σχολείο Ποταμιάς) όσο και στο εξωτερικό (CEIP Giner de los Rios Ισπανίας).

Οι διαδραστικοί πίνακες θα συμβάλουν αποτελεσματικά στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων, στην ανταλλαγή ιδεών, στην επικοινωνία  και στην ανάπτυξη σχέσεων ανάμεσα στα παιδιά του σήμερα και γενικότερα τους Ευρωπαίους πολίτες.

Ο Σύνδεσμος Γονέων και Κηδεμόνων και η Διεύθυνση του Δημοτικού Σχολείου Δασούπολης σας ευχαριστεί για τη στήριξή σας στη διαδικτυακή ψηφοφορία."

...λιγότερα
Δημοτικό Σχολείο Χατζηγεωργάκης Κορνέσιος
Ανάγκες Σχολείου: Επιδιόρθωση στο κιόσκι και στα παγκάκια της αυλής του σχολείου, ενίσχυση βιβλιοθηκών των τάξεων με αγορά βιβλίων και παραμυθιών των τάξεων, αγορά διαδραστικού πίνακα
Χριστάκειο Α΄Δημοτικό Σχολείο Ποταμού Γερμασόγειας
Ανάγκες Σχολείου: Λογοτεχνικά Βιβλία και μουσικά όργανα ...περισσότερα

"Το σχολείο μας είναι ένα ιδιόμορφο πολυπολιτισμικό σχολείο με υψηλό ποσοστό αλλόγλωσσων παιδιών τα οποία παρουσιάζουν δυσκολίες στην ελληνική γλώσσα. Ως εκ τούτου, εφαρμόζουμε πρόγραμμα φιλαναγνωσίας μέσω του οποίου τα παιδιά διαβάζουν κάθε πρωί το πρώτο 15-λεπτο ένα λογοτεχνικό βιβλίο και ακολούθως το παρουσιάζουν στους συμμαθητές τους. Επίσης από τη φετινή σχολική χρονιά το σχολείο μας θα λάβει μέρος σε ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα STEP4SEAS το οποίο στοχεύει στην καλλιέργεια θετικών στάσεων, στην εκπαίδευση μη αποκλεισμού και στη κοινωνική συνοχή. Μια δραστηριότητα του προγράμματος είναι οι διαλογικές συζητήσεις, στις οποίες τα παιδιά θα διαβάζουν λογοτεχνικά βιβλία και μετά θα κάθονται σε κύκλο και θα συζητούν με τον δάσκαλο και τους συμμαθητές τους. Για να γίνουν εφικτά τα πιο πάνω προγράμματα χρειαζόμαστε οικονομική ενίσχυση για εμπλουτισμό των βιβλιοθηκών τάξεων με νέες εκδόσεις όπως και με βιβλία παγκόσμιας κλασσικής λογοτεχνίας.

Επιπρόσθετα στο σχολείο μας, λόγω της ιδιαιτερότητάς του και του χαμηλού κοινωνικοοικονομικού υπόβαθρου του μαθητικού πληθυσμού, προσπαθούμε να δίνουμε ευκαιρίες στα παιδιά που δεν τις έχουν στον απογευματινό τους χρόνο και να καλλιεργούμε τα ταλέντα τους. Για τον λόγο αυτό θα θέλαμε να εμπλουτίσουμε την ποικιλία των μουσικών οργάνων."

...λιγότερα
Δημοτικό Σχολείο Εθνάρχη Μακαρίου Γ’
Ανάγκες Σχολείου: Διαδραστικοί Πίνακες, Τροχηλάτες μικρές βιβλιοθήκες για εσωτερική αυλή και παιχνίδια ...περισσότερα

"Ως σύνδεσμος γονέων θέσαμε στόχο την αξιοποίηση της τεχνολογίας για να βοηθήσουμε τα παιδιά να αναπτύξουν την προσωπικότητα τους και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους. Γι’αυτό πρώτιστος στόχος είναι η αγορά διαδραστικών πινάκων. Επιπρόσθετα στοχεύουμε στην αγορά μικρών τροχηλάτων βιβλιοθηκών για την εσωτερική αυλή για σκοπούς προώθησης της φιλαγνωσίας καθώς και στην αγορά παιχνιδιών για δημιουργικά διαλείμματα."

...λιγότερα
Δημοτικό Σχολείο Δερύνειας Β’
Ανάγκες Σχολείου: Κλειστή αίθουσα αθλοπαιδιών και στέγαστρο ...περισσότερα

"Το σχολείο μας, είναι ακριτικό. Είναι το πιο κοντινό σχολείο προς την Αμμόχωστο. Βρίσκεται μόνο λίγα μέτρα από τα συρματοπλέγματα του Αττίλα.

Χρειάζεται κλειστή αίθουσα αθλοπαιδιών. Λόγω οικονομικών δυσκολιών, αργεί η υλοποίηση του έργου.

Επίσης, ένα άλλο αναγκαίο έργο για το σχολείο μας είναι η κατασκευή στεγάστρου, για την προστασία των παιδιών από τον ήλιο και τη βροχή, κατά τη διάρκεια του διαλείμματος και των συγκεντρώσεων."    

...λιγότερα
Δημοτικό Σχολείο Ζήνων
Ανάγκες Σχολείου: Δημιουργία Υπαίθριας Στεγασμένης Κατασκευής στην αυλή του σχολείου
Ελένειο Δημοτικό Σχολείο
Ανάγκες Σχολείου: Χώρος ψυχαγωγίας και Δημιουργικής απασχόλησης ...περισσότερα

"Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, το σχολείο μας είναι από τα ιστορικότερα σχολεία (1925), το οποίο έχει να αντιμετωπίσει καθημερινά πάρα πολλά θέματα που αφορούν την ευημερία των μαθητών. Στο σχολείο μας φοιτούν 84 παιδιά η πλειοψηφία των οποίων προέρχεται κυρίως από φτωχές οικογένειες. Εμείς λαμβάνοντας υπόψιν την κατάσταση αυτή, προσπαθούμε με κάθε τρόπο να σταθούμε δίπλα στις οικογένειες και να τις στηρίξουμε με κάθε δυνατό τρόπο. Η σημερινή μας οικονομική κατάσταση δεν μας επιτρέπει να προβούμε σε έξοδα για οποιεσδήποτε άλλες ανάγκες πέρα από τις ανάγκες επιβίωσης. Σε περίπτωση που λάβουμε τη χορηγία θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε ένα χώρο όπου τα αλλόγλωσσα παιδιά μας μέσα από την ψυχαγωγία, το παιχνίδι και τη δημιουργική απασχόληση να αποκτήσουν δεξιότητες ζωτικής σημασίας που είναι η εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας και ενσωμάτωση στην κυπριακή κοινωνία γνωρίζοντας την χώρα μας καλύτερα." 

...λιγότερα